I/ Tóm tắt:

1.  Tóm tắt:

Tài liệu hướng dẫn xây đánh giá sự thoả mãn của khách hàng. Toàn bộ các file tài liệu chủ yếu bằng pdf, chủ yếu bằng tiếng Anh. Đã có tài liệu hướng dẫn chi tiết bằng tiếng Việt, 25 trang.

 

2.  Đặc điểm:

+   Tài liệu không phải là sách, hay phần mềm, mà dưới dạng file trong computer, dưới dạng word, excel, ppt.

+   Tài liệu có thể chuyển cho bạn bằng CD, USB hoặc mail

II/ CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT DOCS LIST

 

1.      CSM Models/14 pages

2.      CSM JD Power Asia Pacific Report – Case Study/4 pages

3.      A Handbook for Measuring Customer Satisfaction/14 pages

4.      A Winning Customer Service Strategy, 9 pages

5.      ALTERNATIVE DESIGNS AND METHODS FOR CSM, 9PAGES

6.      CS and Quality Evaluation System, 6 pages

7.      Annual Survey 2005 Report, 24 pages

8.      ASPA_Workshop_05-24-00 Customer Satisfaction Measurement, 14 ps

9.      ASPA_Workshop_05-24-00 Customer Satisfaction Measurement, 14s

10.  ConsumerSatisfaction Servey – Case Study, 12ps

11.  Customer Management Excellence, 226 ps

12.  Customer Relationship Management, 177 ps

13.  customer satisfaction research, 12 ps

14.  customer satisfaction. 61 ps

15.  Customer Satisfaction Made Easy, 35 ps

16.  Customer Satisfaction Measurement how not to do it how to do, 11ps

17.  CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT ISSUES IN THE FEDERAL GOVERNMENT, 6 ps

18.  Customer Satisfaction Monitoring, 12 ps

19.  Customer Satisfaction Report, 12 ps

20.  Customer Satisfaction Report2, 20ps

21.  CUSTOMER SATISFACTION USING DATA MINING TECHNIQUES, 4ps

22.  CS – Do youknow score, 19 ps

23.  customersatisfaction_report, 12 ps

24.  Customer Satisfaction Assessment, 23ps]

25.  CS across OU, 39ps

26.  DAS Customer Satisfaction Survey Report, 21 ps

27.  Development of indicators on consumer satisfaction and Pilot survey, 130ps

28.  Exhibit – Customer satisfaction measurement, 14ps

29.  Exhibit – Customer satisfaction measurement, 35 ps

30.  Guide for Measuring Customer Satisfaction, 7ps

31.  Guidelines for Conducting Customer Satisfaction Surveys, 20ps

32.  Guidelines for Conducting Customer Satisfaction Surveys, 15ps

33.  CRM may_2003, 7ps

34.  Measuring and Managing Customer Satisfaction, 6ps

35.  Measuring Customer Satisfaction, 28ps

36.  Measuring Customer Satisfaction3, 25ps

37.  Measuring Customer Satisfaction and Perceptions, 29ps

38.  Measuring customer satisfaction in the context, 37ps

39.  Measuring Customer Satisfaction In The Fast Food Industry, 14ps

40.  Measuring Customer Satisfaction in Today Highly Competitive, 112 ps

41.  Measuring Customre Satisfaction in the Tourism Industry, 9ps

42.  Measuring_Customer_Satisfaction, 23 ps

43.  Overview of Customer Satisfaction and Loyalty, 5ps

44.  Customer satisfaction measurement and ISO 9000, 5ps

45.  SATISFACTION ANALYSIS IN DIFFERENT CUSTOMER GROUPS, 18ps

46.  CSM 0506, 19ps

47.  Study Meeting on Customer Satisfaction in Competitive Markets, 26ps

48.  ThE EffECTIvENESS Of CuSTOMER SATISfACTION MEASuREMENTS, 15ps

49.  The Scope and Language ofCS Management, 37ps

50.  Xerox Corporation The Customer Satisfaction Program, 23ps

51.  Tài liệu hướng dẫn đo lường sự thỏa mãn khách hàng, 25 trang.

 

Quay về:

  1. Để xem các phương pháp quản lý khác. Kích vào đây.
  2. Để xem toàn bộ tài liệu NQcenter. Kích vào đây.
  3. Về trang chủ: Kích vào đây.